Pupstruction Construction
Let's Build With a Crane
Join Phinny as he watches cranes use their big arms to lift and build on real-life construction sites, just like his!
Let's Build With an Excavator
Join Phinny as excavator trucks just like Luna's use their big scoops to dig and build on real-life construction sites!
Join Phinny as bulldozers just like Roxy's push and build on real-life construction sites!
Join Phinny as he watches real-life trucks and construction crews build houses just like in Petsburg!
Join Phinny as dump trucks like Tank haul and build on real-life construction sites!
Join Phinny as tools and trucks crash, bang and smash on real-life construction sites to help with demolition, just like Roxy does!