Pupstruction
Crew leader Phinny, an innovative young corgi who dreams up some of the biggest and wildest ideas to help his town of Petsburg, leads a hard-working construction crew of dogs.
Built to Build; Pup DE-struction
Phinny must build a new bridge, so Petsburg's kids can get to school; Mayor Gilmore tasks Phinny with building a skate park, but an indestructible boulder stands in their way.
Hush Puppies; Beach Day Build-Off
Phinny struggles to build quietly for a family whose chinchilla neighbour needs to sleep; Bobby Boots wants to show up Pupstruction in front of the mayor, but his attempt backfires.
For his little sister's birthday, Phinny builds her the wildest roller coaster ever; the Pup Crew must save the grand opening of a new Petsburg restaurant, but Tank's too sleepy.
When a hamster ball rolls out of control, the Pupstruction Crew tries to stop it; Luna loves playing with her new excavator scoop so much that she stops getting any work done.
Bailey is scared when she finds out she's having her very first checkup; Bobby Boots sneaks into Pupstruction HQ to get a hold of Phinny's blueprints for a new water park.
Roxy is babysitting Bailey when she accidentally inspires the young pup to go on a demolition spree; Phinny's dad decides the Pupstruction Crew needs a "Safety Supervisor."