Red River
A Goodbye Kiss, A Hello Kiss
Yuri is an ordinary teenage girl, until she's dragged to the ancient Hittite Empire and marked for sacrifice!
The Black Water
Yuri discovers that the only way to return home is to risk her life and retrieve her old clothes from Nakia.
Yuri accompanies Kail to battle in Alinna, where she faces danger from foes and purported friends alike!
A mysterious old man forces Yuri to battle the ruthless warrior Zuwa, with the weapon of her choosing.
Prince Zannanza is struck by a spell from Nakia that drives him to act on his darkest desires.