In another life, Pride's callousness results in tragedy and a powerful enemy. In this life, her compassion saves those fated to die and earns her an unexpected ally.
Arthur abandons his dream to be a knight due to his embarrassing special ability. Now, inspired by Pride's actions, he embraces his ambition once again.