River
John River is a respected police officer haunted by the murder victims whose secrets he must uncover. Struggling to come to terms with the recent loss of a close colleague, River chases a potential suspect across London, with tragic consequences.
Still wracked with grief at the death of his colleague, River's mental fragility is further strained as he begins to suspect that the man he chased to his death was innocent.
The investigation into Stevie's murder changes direction when CCTV footage shows her to be closely involved with an illegal immigrant who owned the car that was used in her murder; the police launch a manhunt to track him down.
As the fractured events of Stevie's murder start to swim into focus for River, the awful truth places more pressure than ever on his worsening state of mind.