Rush
RUSH is an action drama series set in a critical incident response police unit. They are trained to be smarter, tactically superior and technologically advantaged - Melbourne's take on a cutting edge trend in policing worldwide.
The end of a long night shift finds Lawson, Grace and Dom in pursuit of a car driven by two lovestruck teenagers who have panicked after an attempted robbery turned to murder. When the teenagers are chased to a rooftop and threaten suicide, Grace steps up as chief negotiator and is forced to face the consequences of her inexperience. Michael, new to Tactical Response, encounters first-hand the tough reality of his job.