Rusted Armors
Magoichi and Deku search for their comrades; Tsurukubi reminisces about meeting Hotarubi as the two of them flee the conquistadors.
With Tsurukubi seriously injured, Hotarubi is forced to fight off their pursuers.
The commander of the conquistadors reveals Magoichi's mysterious past; Saburo returns to put the Saika through rigorous training.