Shomin Sample
A mysterious organisation abducts Kimito and forces him to enrol in an academy for elite young ladies.
Kimito Kagurazaka, an average high school student, is snatched out of his regular school and sent to an elite all-girl school in order to acclimate the students there to boys and to the culture of commoners.
Kimito runs into child prodigy Hakua Shiodome, a shy girl who writes complex equations, and Karen Jinryo, a self-taught sword master who challenges him to battle.