Super Fun Night
Kimmie's eagerness to try new things flags when she learns the next destination is a piano bar.
When Kimmie embellishes the girls' online dating profiles, they end up on a group date trying to maintain their lies.
Kimmie decides to take advantage of the office Halloween party to don a sexy costume and tell Richard how she feels. Meanwhile the guys from Kimmie's building invite the girls to a party.
Kimmie clashes with her mum when trying to plan an engagement party for her sister, Jazmine.
An alcohol-fueled night out leads to Kimmie gaining new insight about Kendall. Meanwhile, Helen-Alice and Marika meet their idol, Murna Princess Warrior.