The Fatal Attraction Murder
After 27 years in prison, Carolyn Warmus speaks for the first time since her release, detailing her affair with a co-worker whose wife was murdered. Warmus has been granted permission to conduct new DNA tests she believes will prove her innocence.
The Mistress And The Murder
After 27 years in prison, Carolyn Warmus speaks for the first time since her release. She details her affair with co-worker Paul Solomon, whose wife Betty Jeanne is found murdered. A dramatic investigation leads to an indictment and a media frenzy.
Obsession Or Frame-Up
The first trial of Carolyn Warmus ends in a hung jury. In the retrial, a controversial piece of evidence helps convict Carolyn. But 27 years later, Carolyn is granted permission to conduct DNA tests that she believes will finally prove her innocence.
Carolyn Warmus, who never testified in her own defence on the advice of her counsel, shares her truth.