The Ferragnez
Italian fashion icon Chiara Ferragni and recording artist Fedez follow their dreams and reveal their most intimate moments, beginning with couples therapy.
Opposites Attract
Fedez and Chiara's life moves at a frantic pace; Chiara splits her time between her commitments; Fedez rehearses a song with his new team.
Chiara and Fedez see the therapist individually and confront their fears as Vittoria's arrival approaches; Chiara's friends and collaborators organise a baby shower.
Fedez alternates between euphoria and panic as the Sanremo Festival begins; Chiara follows all the events as she waits to give birth.