The Flintstones
The Flintstone Flyer
Fred and Barney try to find a way to get out of going to the opera with Betty and Wilma so that they can go bowling.
Hot Lips Hannigan
Whilst playing with magician's equipment, Fred and Barney think they've accidentally made Betty and Wilma vanish.
Fred and Barney decide to build a swimming pool in their backyards, but tensions rise, when they start to use it.
Fred gets Barney a job repossessing furniture from those in debt, but his first assignment is to collect a TV set from Fred.
Fred accidentally bangs his head and changes into a new personality - a sophisticated aristocrat.
Fred becomes a stand-in for a famous actor in a Hollyrock film, but Wilma and Betty also decide to audition for roles in the film.