The Franchise
The crew of an unloved franchise movie fight for their place in a savage and unruly cinematic universe.
Scene 31A: Tecto Meets Eye
First assistant director Dan struggles to keep the crew afloat amid a series of challenges that plague the set of the latest Maximum Studios' superhero film, Tecto: Eye of the Storm.
Scene 36: The Invisible Jackhammer
Hoping to wrap on a complicated stunt by the end of the day, Dan faces scrutiny from Dag; Anita asserts herself as the film's newest producer; Eric demands more extras.
After the media decides Maximum Studios has a woman problem, Anita asks the crew to find ways to empower the only female character of Tecto; Adam's questionable supplement regimen takes its toll.
While they prepare for a big celebrity cameo from a popular superhero of the studio, the Tecto crew finds themselves at odds with another film within the Maximum franchise.
Anita deals with an unusual request for a product placement; Adam asks Dag for help in overcoming his insecurities.
Dan tries to raise morale when the film crew threaten to mutiny because of another shoot late into the night; Eric expects a visit from his Hollywood idol.