The Frankenstein Chronicles
A World Without God
When the police arrest a gang of opium smugglers on the banks of the Thames, Inspector John Marlott makes a shocking discovery in the form of the body of a dead child washed up on the shore. He is ordered by Home Secretary, Sir Robert Peel to lead the investigation, however details must remain confidential.
Having escaped the clutches of Billy Oates, Flora throws herself on Marlott's mercy. As the investigation continues, Marlott travels to Kentish Town to interrogate Mary Shelley.