The Happos Family
HANDY HAPPO A Water's Tale
The waterhole dries up, leaving the Happos thirsty and with nowhere to swim. Luckily, Handy Happo arrives to fix the problem.
SUPER HAPPO Playing Safe
A large safe lands inside the enclosure after tumbling from the sky. Super Hippo needs to use all of his superpowers to discover what's inside.
Flower Girl accidentally crashes into a trio of sleeping hippos. Determined to make things better, she teaches the tired hippos some of her super special yoga moves.
After being woken abruptly by a tuneless song, Ballerina Hippo tries to get her hippo friends to make Flower Girl halt her off-key singing, but Ballerina's plans only make things worse.
Pirate Hippo spies a delicious doughnut high up in a tree. The problem is the doughnut belongs to Handy, so Pirate comes up with a plan to take it from him.
A boom box appears at Party Happo's feet, and he wakes his sleeping friends with a disco flourish and a disco tune, until a frustrated friend flicks the switch.