Pet Alien
Tommy Cadle's life is turned upside down when a group of wild and outrageous aliens crash into his life. Taking refuge in his lighthouse and taking over his life, the young earth boy struggles to educate his houseguests about the way things are done on earth.
The Boy With Six Legs; Evil Emperor
The aliens believe that Tommy has turned into a crab; Dinko is convinced that Tommy's new neighbour is really an evil alien trying to conquer the world.
The Amazing Atomic Tommy; Box of Doom
The aliens think that Tommy has superpowers and are determined to prove it by putting him in risky situations; it's school picture day and Tommy has a big red pimple.
Dinko helps Tommy to grow big enough to ride the new attraction at the amusement park; Tommy puts the aliens in charge of cleaning the lighthouse.
The gang try to give Gumpers a makeover before his alien fiancee arrives; Dinko battles with the postman when he arrives to empty the postbox.
The aliens give Tommy some help to be more cool at school; the aliens hatch a plan to break Tommy out of after-school detention.
The aliens find a locked box that they are convinced is full of horrors; Tommy believes that the lighthouse has become infested with a big, stinky mouse.