The Illegal Eater
Musician Steven Page visits some of America's best 'illegal restaurants'; although their owners are top-level chefs, they operate without a license and are therefore illegal.
Summer Solstice & Milkfish
Steven ends up in Yolo county for the all-raw Summer Solstice Supper Club; the open container and a pop-up Filipino restaurant.
Steven uncovers much more than an illegal food experience in Austin, Texas; then, he head to Ottawa, Canada for a seat at the upscale Cobra.
While in Chicago for a show, Steven stops into Yo Soy; in Dallas, he visits Frank, a restaurant run by two former competitors.
Steven finds an underground restaurant that feels like a kitchen party in Halifax, Nova Scotia; in San Francisco, he slinks off to the Mission District with Paul Myers.