The Kingdom
An exploration of the Kansas City Chiefs' distinctive place in NFL history, including an exclusive, revealing chronicle of the team's extraordinary 2024 season.
Family Business
Patrick Mahomes leads the Chiefs' pursuit of a third consecutive Super Bowl title, continuing the franchise's storied legacy. However, a wave of injuries threaten their strong start, raising questions about their ability to overcome challenges ahead.
In the most anticipated game of the regular season, the Chiefs square off against AFC rivals Josh Allen and the Buffalo Bills.
An ankle injury to Patrick Mahomes puts more pressure, and the team's Super Bowl hopes, on the shoulders of Chris Jones and the Chiefs' defence; a Christmas Day showdown against the Pittsburgh Steelers has major postseason implications.
With Chiefs Kingdom in full-throated support, Kansas City earns a home playoff win against the Texans. Their reward: an AFC Championship Game rematch with the Buffalo Bills, with a third straight trip to the Super Bowl on the line.
The Chiefs arrive in New Orleans on the verge of Super Bowl history. Standing in the way of their three-peat hopes are the Philadelphia Eagles, who have no intention of playing supporting characters in a storybook ending.