The Last Hour
A mysterious young shaman, on the run protecting a secret gift, joins hands with a seasoned city police officer to hunt down a dangerous figure from his dark past; when he falls for the officer's young daughter, he is torn between duty and love.
A Meeting of Two Worlds
After a body is found in the mountains, the tragic encounter in the forest brings together Dev, a mysterious shaman and Arup, a city cop.
I Spy With My Little Eye
Dev begins working with Arup and shares everything he knows about the case; when Dev abuses his gift, he is in for a big surprise.
Dev risks his life to save Pari, putting everything on the line; Yama Nadu discovers Dev's secret and Dev faces the consequences.
Dev tries to push the limits of his power, but the darkness swallows Pari too and it all becomes too much.
As Arup continues to investigate Pari's case, the pressure mounts; the cracks begin to appear in Dev's story and the truth comes out.