The Super Hero Squad Show
To Err Is Superhuman!
Introducing Reptil, a new trainee hero. Wolverine is very reluctantly assigned to be Reptil's mentor. On their first mission, hotshot Reptil gets himself in hot water.
Silver Surfer can't get a hang of earth customs, and drives his Squad buddies to frustration. So the Surfer sadly heads out on his own, but Dr Doom catches him.
Supernatural wackiness is turning the city and the Squad upside down. The Squad goes to the mysterious Dr Strange for help, but he tricks them into battling the dreaded Dormammu.