Tricky TV
A full-sized model gorilla comes to life, Stephen makes a dream come true for a class of schoolkids -- by causing their teachers to vanish; Jennifer Ellison is amazed by a card trick, and then cut into three in the 'Zigzag Girl'.
Stephen demonstrates the illusion of levitation, customers at an ice-cream van are served up a surprise, and in the closing illusion, Caprice is left feeling a little cut up in a giant card trick.
The Cheeky Girls help Stephen perform a trick with playing cards by sitting on them; plus Stephen demonstrates a trick where a handkerchief turns into an egg with a touch of magic; finally, the Cheeky Girls are sawn in half.