Unprotected
Meet the Cantarellas
After being offended by a not-so-great Yelp review of the family car wash, Richard and Lauretta track down the culprit in an effort to get the review removed; Toni and Richie Jr. make a commercial in hopes of turning the wash's reputation around.
Paint By Numbers
Richard donates one of his original paintings to Toni's school's silent auction; Kim and Paulie threaten to cut off lazy Richie Jr. unless he can work full time at the wash.
Kim and Paulie have a ghost, and they try to see if they can rid their lives of the unwanted spirit; Tracey spends the day with her mum seeking out a more feminine career.
Lauretta goes on a sexcapade and decides to host a sex toy party to make a little dough and spice up the romantic lives of her uptight neighbours; Paulie attempts cooking Sunday dinner for the family with Kim occupied at Lauretta's.
The Cantarella men stage a stakeout to catch a neighbourhood vandal; the women throw a block party in the hopes that the neighbours will welcome Lauretta's new lawn sculpture.
Tracey strives to prove she is better than Paul at the family business by turning around one of his failed endeavours, the mobile car wash; Richard tries to take a day off, but Lauretta has other plans.