Welcome to Demon School! Iruma-kun
A 14-year-old human boy is adopted by a demon and sent to a demon school, where he must hide the fact that he's human or risk being eaten.
Iruma-kun from Demon School
Iruma Suzuki arrives at the mansion of the great demon Sullivan, who then proceeds to adopt him as his grandson and enrols him at Babyls School for Demons.
Iruma and Asmodeus encounter a rather strange girl named Valac Clara; Iruma becomes closer to both Asmodeus and Clara.
Iruma, Asmodeus, and Clara end up in the Misfit Class, which, as the name suggests, is full of misfits.