Welcome to Waverly
For six weeks, small-town workers are paired up with city workers as part of a social experiment to learn more about their respective industries.
Welcome to Kansas
A diverse group of people from the city temporarily move to a rural town in Kansas. Plus, Zach reveals a dirty secret to his conservative housemates, while Aswar overwhelms Mayor Craig.
Andrew and Ann Marie get into a world of trouble when they do the unthinkable to a herd of bulls. Plus, after getting shunned at church, Zach tries to turn the other cheek.
Aswar receives a country makeover for his big presentation, Doug teaches Lamar about chicken chasing, and Melissa goes to extreme lengths to redeem herself.