When No One Sees Us
Palm Sunday
Magaly Castillo and Lucía Gutiérrez investigate a ritual suicide and the disappearance of an American soldier during Holy Week.
Holy Monday
Lucía investigates a new case that involves the disappearance of a minor; Magaly asks for help in tracing Johnson's off-base activity.
The search for Samuel gains momentum; Lucía joins Magaly and her driver, Sgt Andrew Taylor, to investigate a lead in Johnson's disappearance.
María finds a significant clue in Antonio's online activity; Lucía struggles with an increasingly complicated home life.
Haunted by his painful past in Montana, Andrew's life changes when he crosses paths with a fellow airman and a Morón resident.
Lucía comes closer to locating Samuel; Magaly is under the suspicion that another military officer may be involved in Johnson's disappearance.