¡Vivan Los Niños! Capítulo 47
S1, E47: Miss Lupita suffers an accident in the bus she was traveling and she is seriously injured. Miss Carolina wins the affection of the children. Dr. Molina operates on Lupita. Miss Carolina informs the children about Lupita's health status.