A Doggone Miracle
Murphy is a mega-famous canine TV star. Fed up with being treated like a 'cash-machine' by Hollywood executives, he decides to go on the run and try and live a normal 'dogs life'. But with the studio hot on his tail it will be up to a group of loving kids to go on the adventure of a lifetime to try and save him.