Bee Gees - One Night Only
The brothers Gibb perform their greatest hits from the 60's, 70's ,80's and 90's including many songs written for and made hits by other artists, but never recorded by the Bee Gees themselves, such as "islands in the Stream" Guilty", and "Heartbreaker". One Night Only was recorded at the MGM Grand in Las Vegas; their only live concert in 1997 and their first US concert in nearly 10 years.