Giving Back Generation: Being Unstoppable with Chari Hawkins
In the fifth episode of ‘Giving Back Generation’ 3, Chari Hawkins shares her journey as an athlete, being part of Team USA, and managing anxiety caused by the pressure of performing. Hosted by Raquelle Stevens and directed by Chiara Tilesi.