Giving Back Generation: The Power of Music with Leah Haywood
In the fourth episode of ‘Giving Back Generation’ 3, Leah Haywood unpacks her journey as a songwriter/record producer, the unexpected turns of a music career, and invite on being a woman in this industry. Hosted by Raquelle Stevens and directed by Chiara Tilesi.