How to Train Your Dragon: The Hidden World
All seems well on the island of Berk as Vikings and dragons live together in peace and harmony. Now a Viking leader, Hiccup finds himself increasingly attracted to Astrid, while his beloved dragon Toothless meets an enchanting creature who captures his eye. When the evil Grimmel launches a devious plan to wipe out all the dragons, Hiccup must unite both clans to find Caldera, a hidden land that holds the key to saving Toothless and his flying friends.