How To Train Your Dragon
On the rugged isle of Berk, where Vikings and dragons have been bitter enemies for generations, Hiccup stands apart. The inventive yet overlooked son of Chief Stoick the Vast (Gerard Butler), Hiccup defies centuries of tradition when he befriends Toothless, a feared Night Fury dragon. Their unlikely bond reveals the true nature of dragons, challenging the very foundations of Viking society.