The Concert in Hyde Park
Paul Simon's hits-packed set at the Hard Rock Calling Festival featured a performance of Graceland with the musicians who recorded the album. The Concert in Hyde Park was hailed as "One of the landmark concerts of [Simon's] career" by The Guardian.