The Wiz
Ease on down the yellow-brick road with The Wiz, starring superstars Diana Ross and Michael Jackson! Relive all of the magic of this beloved musical when Dorothy is whisked away to the enchanting wonderland of Oz, where she encounters the Scarecrow, the Tinman and the Lion. The Wiz features spectacular musical numbers from legendary producer Quincy Jones and an all-star cast including Lena Horne, Richard Pryor, Nipsey Russell and Ted Ross.