The Real Housewives of Potomac Mind Your Manners
T1, E1: Gizelle's lack of good manners puts her at odds with Karen, grand dame of high society in Potomac, Md.; Katie tries to spur her boyfriend to ask her to marry him; Robyn must decide if she wants to rekindle her relationship with her ex-husband.