Decisões Extremas
A woman thru-hiking an isolated trail runs into trouble when her pack is hijacked by two men hiding out in the woods, desperate and on the run. Now, stranded and left to fend for herself, she has a choice: crawl back to her normal life in defeat, or push forward and take back what was stolen from her.