Never Surrender: A Galaxy Quest Documentary
With beloved cult classic Galaxy Quest reaching its 20th Anniversary, this star-studded anniversary documentary unveils how the film turned fans in to true heroes and predicted a future where geeks would rule the world! The cast and crew recall how a fire on set, the loss of a powerful director and an unconvinced studio couldn't stop the film that would never give up and never surrender!