The Colour Room
The Colour Room follows the journey of a determined, working-class woman, Clarice Cliff, as she breaks the glass ceiling and revolutionises the workplace in the 20th century. Clarice Cliff (Dynevor) is a vivacious young factory worker in the industrial British midlands of the 1920s - bursting at the seams with ideas for colours and shapes, Clarice takes more and more dangerous risks - but she manages to stay one step ahead of the workhouse and impress the eccentric factory owner Colley Shorter (Goode) on the way with her talent and innovation.