Erro 404
A woman who has lost interest in life finds in an app the chance to experience happiness in other people's lives.
Back in her life, Rita finds a dog without an owner. Carlota, her boss, gives her a new chance and gives her back the campaign.
While she experiences a life in which she has power and money, Rita takes the opportunity to benefit from it in her personal life.
Rita wakes up in her bed to a terrifying scene, but wastes no time in figuring out what happened while she was away at Appy.
Rita and her grandmother take a road trip to Figueira da Foz. But on her return home she discovers a mysterious party: a parallel reality of Appy.
Rita is forced to join Appy, once again to free herself from a complicated situation in her life.