Salgueiro Maia: The Implicated
The first portrayal of the person considered the hero and purest symbol of April 25th, 1974. Fernando Salgueiro Maia was a man that knew how to think about the future, follow the ideas, contesting them, living a full, happy, charitable and hard life.