Follow Kar Lo Yaar
Uorfi Javed shares facts about her personal life; she opens up about her early life and what goes into being a celebrity to her admirers and haters.
Uorfi considers going under the knife. Her shell shocked sisters try to dissuade her - but it only leads to their already strained relationship going totally BUST.
Uorfi's family comes to Mumbai for Eid celebrations, but the usual bickering begins as Uorfi deals with a huge professional setback; let down by both her family and work team, Uorfi wonders if she is destined to be alone and unloved.