Framed By the Killer
A successful entrepreneur is found dead on the side of the road; surprise clues are found during the autopsy, and investigators soon uncover a devious sex cult and a masterminded revenge plan that leads them to the one killer no one ever suspected.
After a woman disappears without a trace, her husband and her boyfriend are both quick to point fingers at the other; investigators must determine who is telling the truth and who is being framed for a brutal murder.
After a husband is found guilty of murdering his wife and kids, a decade-long battle slowly unravels the truth behind this dark crime.