Black Widow Murders
When a murder scene is staged to look like a drug deal gone wrong, detectives know it won't be an ordinary investigation; a hunt for the truth would uncover lies, voodoo, and multiple bodies in one woman's past.
After a fire dispatcher is found dead in a raging house fire, police discover that it's not the first time his wife has become a widow, and investigators get a confession in an unexpected location.
After a decade of rumors, an elderly woman in rural Louisiana falls under suspicion when a man is found dead in her apartment, and local authorities discover an extensive history of tragedies, all surrounding the friendly church lady.
After a small-town store owner is murdered, detectives work to unravel his ex-wife's web of lies and capture a killer.