Jerseylicious
Follow the lives of six New Jersey stylists in and out of their salon, where big hair meets even bigger personalities — and where you're nothing without a little attitude. It's cut or be cut in this always chaotic world as these stylists struggle to juggle it all.
Jersey Style Invasion
The Gatsby Salon undergoes a multimillion-dollar renovation and conducts interviews for new staff.
Pain Is Beauty
The stylists settle into their new home, but the clash of personalities leads to tension on the job.
Gayle shoots a local commercial to raise the profile of the newly renovated salon.
The employees try to stay on their best behavior after the Gatsby is entered in a contest to determine the best salon in the state.
Olivia and Tracy are sent to a top New York City salon to improve their skills and their image.
Olivia's first Glam Fairy wedding gives her the opportunity to prove herself to Alexa.