License to Kill
Plastic surgeon Dr. Terry Dubrow, best known from "Botched," takes a closer look at cases involving medical professionals who put their patients in jeopardy. Doctors and nurses who are supposed to take care of those in need use their expertise to harm instead of heal due to many different reasons, including money, jealousy, power, or mental issues that have gone too far. "License to Kill" focuses on how authorities were finally able to stop these medical professionals' malpractice, putting an end to the madness before someone else got hurt or killed.