Preachers of L.A.
Comeback
Minister Deitrick Haddon organizes a Gospel concert to embark on a comeback, after a painful divorce. Conflict arises with scripture debates.
Bishop Gibson must decide whether or not to lose his gangster mentality; Pastor Haizlip proves his body ink allows him to reach a totally new brand convert.