Realização Masafumi Sato
Ageha Kikunoi was a spoiled 5-year-old before he suddenly recalled memories from a past life. Then, he loved to cook, sew, and sing above all else. In this world, Ageha and his younger brother, Regulus, try to navigate the Kikunoi house as corruption among the aristocracy deepens. They’ll need skills from Ageha’s past life, blessings of gods and elves, and magic spells to help them on their way!