The Men's Club
Enders Are Beginners too
Tayo, haunted by a dark secret, hides it from his closest friends and fiancée; Louis, undeterred by past heartbreak, refuses to abandon his dreams; Lanre's past catches up with him.
Tayo's long-awaited wedding day arrives, marking a new chapter in his life; Aminu realizes that he has finally met his match; Lanre takes a significant step towards reconciliation.
Kasope shies away from being the CEO he was born to be; Obinna lands a groundbreaking deal; Francis navigates the complexities of a double romantic relationship; Toks focuses on being a force to be reckoned with in the corporate world.
The hunt for the elusive hacker intensifies as Obinna and Sam delve deeper into the digital underworld; Kash's growing affection for Ivy is complicated by the revelation of some hidden truths.
Kash takes a deeper look into his past; Obinna finds a temporary solution; things heat up between Toks and Zara; Francis faces multiple obstacles as he plans the rave.