S1, E4: Renzo discovers a very important piece of information in the warehouse. Manuel once again goes to Laura's office. Meanwhile, there's a new victim whose epitaph reads 'the one who made darkness an obsession.' During a complex police investigation, Renzo receives help from an unexpected source. In the end, Laura and Renzo witness a sadistic and deadly event.