S1, E4: The siblings decide to enter a band contest to win the money they need to pay off the shop's debts, but there's only one problem - they have no musical talent! However, an encounter with an old family friend will reveal to them a peculiar way to find that talent and they will embark on a magical, mystical, multi-colored adventure.